Monday, August 30, 2010

Apa beza 'Tazkirah' Rosmah & Teo ?


Gambar Ahli Parlimen Serdang ni terpampang kat muka depan Utusan Malaysia di bawah tajuk "Malaysia Terus Dihina"
Kepala hotak kau lah utusan. Tajuk berita kau tunjukkan kau masih lagi nak bakar api perkauman rakyat Malaysia. Dasar politik sempit si penyamun UMNO durjana. Semuanya sebab YB Teo ni bukan berbangsa MELAYU, bukan beragama ISLAM dan bukan dari PARTI PENYAMUN UMNO

Habis kau putar belit cerita kononnya YB Teo ni bagi 'tazkirah'. sape nak percaya cerita murah kau Utusan ? bangang!!! Semata2 nak raih simpati rakyat pada sang penyamun2 UMNO. Kalau aku yang duduk dalam Surau Al-Huda tu pon, apa kau ingat aku nak dengar tazkirah dari bukan Umat Islam. Bodoh. Apa jenis tazkirah yang dia bagi. tak perlu guna perkataan TAZKIRAH bangang !!!

Tengok gambar sorang lagi pompuan kat bawah ni ? Apa beza die ngan YB Teo ?


Mana lagi bodoh ? Pompuan dalam gambar ni ke gambar yang kat atas tadi ? yang ni aku rasa islam. Aku rasa laa.
Tak kesah la apa yang YB Teo sampaikan, atau Rosmah sampaikan, aku tanak tau. aku pon takde dalam dua dua majlis ni. Tapi adab dalam surau atau masjid perlu dijaga. Umat Islam rasanya semua tahu. Masuk surau/masjid perlu menutup aurat. Aurat pompuan kecuali muka dan tapak tangan. Rambut kau tebal mana pon kau tetap kena tutup. Utusan, kenapa kau tak letak gambar ni kat muka depan?
kenapa YB Teo yang terang lagi bersuluh bukan islam tu yang jadi isu? Yang tak berapa nak terang bersuluh Islam, tapi ramai tahu dia ni Islam , kenapa kau tak letak front page ???
Semua sebab politik sempit penyamun2 UMNO.

HUMBAN PENYAMUN UMNO !! PANGKAH PAKATAN RAKYAT PRU-13 !!

No comments:

Post a Comment