Tuesday, September 7, 2010

USTAZ AHMAD SHUBKI NGORAT ROSMAH!!!

10 hari terakhir di bulan ramadhan wajar dihayati sepenuhnya oleh umat Islam.

Tetapi di  Sri Perdana semalam, Ustaz Ahmad Shubki aku dapati dah cuba-cuba mulakan langkah mengorat rosmah aku.

hahahahahha

Bukan salah Ustaz ni pon,

dia hanya menjeling jer,

yang aku nak hentam si rosmah rambut tebal ni.

Apa kau tetap berpegang bahawa aurat wanita itu muka, telapak tangan dan RAMBUT ??



Ni gambar di Majlis Khatam Al-Quran yang diadakan sempena bulan mulia, Ramadhan..

Rosmah (yang tayang rambut) sedang membaca ayat-ayat lazim Al-Quran sambil diperhati Ustaz Ahmad Shubki (kanan)



















Aurat wanita adalah seluruh anggota tubuhnya kecuali wajah dan dua telapak tangannya. Leher dan RAMBUTnya adalah aurat di hadapan lelaki ajnabi (bukan mahram) walaupun SEHELAI. Pendek kata, dari hujung RAMBUT sampai hujung kaki kecuali wajah dan dua telapak tangan adalah aurat yang wajib ditutup. Hal ini berlandaskan firman Allah S.W.T.


Aku bukan nak menghentam kau tidak menutup aurat.
Sangat ramai Umat Islam di dunia ni yang tak tutup aurat.
Tapi jarang aku jumpa umat Islam tak tutup aurat dalam satu majlis khatam Al-Quran !!!
Kau bukan datang tengok jer
Kau pun pegang dan baca kitab suci Al-Quran itu.
Apa mulianya kau boleh baca Al-Quran tanpa kau tutup Aurat kau sebagai seorang wanita ?!
Aku tak sabar nak tunggu Utusan Malaysia hari ni.
Ada tak keluar front page tajuk seperti " Majlis Khatam Quran Ramadhan Dinodai "
Ada tak keluar berita tv3 suku malam ni.
Tak sabar aku nak tunggu !!!
lancau lah kalau ada.
Islam dengan mudah kau perolok..
Kau hina, cerca, marah orang bukan Islam masuk surau tanpa tutup aurat
Kau letak di front page.
Kau ulang setiap hari di berita2 utama berita yang sama.
Sampai harini tak sudah cerita itu.
Semua bukan kerana seorang bukan Islam masuk surau
Tetapi kerana seorang ahli Pakatan masuk surau tak tutup aurat.
Kepala hotak kau.
Apa mulia nya si Rosmah ?
Apa tinggi martabat kau melebihi kepentingan agama ?
Ini semua Islam dari pandangan penyamun yang sudah hilang panduan.


No comments:

Post a Comment